25.06.13

Předprázdninový knižní maraton #5

Pátý den. Žádná dočtená kniha.

    Dneska to bude velmi stručné, milý deníčku. Nějak nevím, co bych vám totiž psala. Maximálně to, že je mi zima a že si po napsání tohohle článku půjdu s knížkou lehnout do vany, abych si zahřála nohy. A to mám úžasné proužkaté ponožky.

   A dneska jsem moc nečetla, protože jsem musela půl hodiny telefonovat! Ale bavily jsme se o knížkách. To je, jako bych je četla. No ne? No ano. 
    Také jsem musela jít na nákup, abych nemusela hlady sežrat kočku. Která není moje, takže by mi to bylo i fuk, ale nechtěla bych pak vyprskávat ty chlupy.

Bíglovský čtecí progress.

Teorie literatury - 12 stran. Kapitola byla o estetice francouzského klasicismu. Moc mě nebavila. Ale dočetla jsem ji!
Všechny barvy země - 84 stran. Už jsem za půlkou. Doufám, že ji do 27. června stihnu dočíst, protože se mi kvůli této knize nechce platit upomínka. Pro placení upomínek jsou lepší knihy.
Celkem 96 stran.

    A ještě něco k mému seriálovému progressu. Nyní mám rozsledovaný třetí díl druhé řady Sběratelů kostí. Jak vidíte, i seriály mi jdou pomalu. 

Já jdu do té vany a co v ní přečtu, budu počítat už do dne šestého. To aby bylo jasno, proč zítra toho přečtu víc než v posledních dnech. Jestli teda toho přečtu víc. 

0 komentářů:

Okomentovat