23.11.13

Bíglovský hudební (ne)vkus.

Sice v tomhle nejsem nijak originální, ale chci vám ukázat, co vlastně poslouchám za hudbu, když poslouchám hudbu. 
Chtěla bych vás postupně seznámit s různými písničkami, které mám ráda nebo jsem je náhodně objevila a něčím mě zaujaly. 


 

Emilie Autumn. Fight Like a Girl

EA mám moc ráda. A to opravdu moc. Byla jsem šťastná, když jsem mohla jet na její koncert do Vídně. Všem zůčastněným ještě jednou děkuju. Snad budeme mít možnost se na jejím koncertě ještě jednou setkat.

Její písničky poslouchám často. Doma sice ne, ale venku, bez empétři přehrávače a sluchátek mě nepotkáte, ji poslouchám. I když teď si dávám od ní pauzu, ale ono to EA období zase začne.

Fight Like a Girl není moje nejoblíbenější písnička od ní, ale je jediná, která má videoklip. Proto jsem ji vybrala. Určitě to nebude poslední příspěvek o EA. Na to ji mám moc ráda. Takže vám řeknu, jaká je moje nejoblíbenější, jakou jsem slyšela jako první. Budu mít aspoň co přidávat.

Znáte Emilii Autumn? Máte ji rádi? 
Pokud ji neznáte, líbí se vám Fight Like a Girl? 
 

0 komentářů:

Okomentovat