01.01.14

Bíglovský prosinec #4

Tak je to za námi. Rok dva tisíce třináct oficiálně skončil. Zatlačte slzy a podívejte se na ten nový rok odvážným pohledem. 
Dobře, jsem srab. Bojím se, co se v tomto roce stane. Jako správný bígl se bojím toho nejhoršího. Aspoň pak nebudu překvapená, že. 
Každopádně. Všem přeji do nového roku to, co si všichni přejete. Pokud chcete, abych přestala blogovat, tak to vám asi nepřeju.

A jak probíhal prosinec? Nemocně. Seriálově. Lenivě. Postelově. Nuda. Nuda. Šeď. Šeď. 

Knihy.

Já jsem sice začala hodně číst, ale pak jsem přestala. Koncem měsíce jsem jen sledovala seriály a vůbec jsem nečetla. Stydím se. Měla jsem totiž přečíst moc stránek a samozřejmě, že jsem tento cíl nesplnila.  
Ale dočetla jsem více knih než v předchozích měsících.

Konec a smrt Amelie Anne. Už je to nějaký ten čas, co jsem psala recenzi, ve kterém jsem zmiňovala, že nevím, co si o této knize myslet. A stále nevím. Obávám se, že se nikdy nedozvím, jestli se mi líbila, nebo ne. 61 stran.

Nahá. Ach. No. Nuda. Nerozpracované. Ani ten sex nebyl zábavný.  77 stran.

Já, Monstrum. Paráda. Bavilo mě to mnohem více než první díl. Bylo to nechutnější, děsivější a... Bomba! 237 stran.

[game]. Moje první kniha od severského autora. Ale předpokládám, že tohle není ta pravá severská detektivka. Přečetla jsem to dost rychle. A doufám, že druhý díl bude také takto dobrý. 352 stran.

Stínem políbená. Třetí Vampýrská akademie. Měla jsem ji rozečtenou snad někdy od února? Už bylo načase ji dočíst. No, byla to Vampýrská akademie, takže z toho nejsem tak nadšená jako ostatní. Nechápu, co na tom všichni vidí. 88 stran.

Posedlá. Pamatujete si Stopy hrůzy? Tak toto je jedna kniha z této edice. Myslím, že zrovna první. Když si vzpomenu, jak jsem tuto jednu malou knížečku četla neskutečně dlouho a teď mi to trvalo asi hodinu a půl, je to neuvěřitelné. Tento díl měla moje sestra ráda, prý byla děsivá. Zas tak moc děsivé to není. Ale před patnácti lety to být děsivé mohlo. Asi 85 stran.

Rozečtených knih mám hodně. Asi to ani nemá smysl počítat. Ale rozečtených, které jsem četla jen v prosinci, neni tak moc. Až se divím. Ta nemoc mě dostala z formy. 

Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války. Minulý měsíc jsem psala, že toto musím dočíst k zápočtu. Nedočetla jsem. Zase. A zápočet jsem dostala. Zase. Švejk je pro mě prokletá kniha. 215 stran.

Monument 14. Jsem na začátku. Nemohla jsem se moc začíst. Ale nečte se to nějak špatně. Ráda bych to dočetla. 49 stran.

Dokonalý pár. Já měla rozečítací den. Jsem na začátku. Nevím, jestli se mi to líbí. Ale ráda bych se čtením pokračovala. 58 stran.

Ukolébavka. Opravdu jsem měla rozečítací den. Ale do této knihy jsem se začetla. Baví mě. Bohužel jsem si ji nevzala na Vánoce domů - vzala jsem si učebnici, kterou jsem neotevřela, takže jsem ji nestihla dočíst. Každopádně to asi bude moje první kniha roku 2014. Ale... Znáte mě, že. Určitě máte pochybnosti jako já. 244 stran.

Celkem přečtených stran za prosinec: 1466.
Ani jsem nepřečetla 1600 stran. A už vůbec jsem nezvládla přečíst to, co mi zbývá z listopadu. Chtěla jsem, abych v lednu mohla začít na 1600 stranách. Bohužel. Jsem lemra líná. Ale nejsem srab a nebudu nulovat. Takže... V lednu musím přečíst 2 505 stran. Ahahahahaha. To nedám.

Seriály.

V této podkapitole jsem se činila velmi. Až moc. Opravdu moc. Každopádně pochopíte ten malý počet přečtených stran.

Reign. (1x08) Když jsem dokoukala osmý díl, zjistila jsem, že musím čekat přes třicet dní na díl devátý. To je ale zlé! Moc zlé! I když je to seriál pro náctileté, a je to hodně znát, baví mě. 4 epizody.

New Girl. (1x07) Výhoda tohoto seriálu je v tom, že to trvá tak dvacet minut. Takže jsem si ho pouštěla, když jsem jedla. Ale nějak z toho nejsem nadšená, hlavní hrdinka mi je nesympatická. Někdy jsem se smála, někdy mi to přišlo trapné. V dohledné době neplánuji pokračování ve sledování. 7 epizod.

Almost Human. (1x01) Futuristická detektivka. První díl byl zajímavý. Na detektivky sice moc nejsem, ale tohle vypadá zajímavě. Chci zkusit ještě pár dílů a uvidím, jestli mě to bude bavit. 1 epizoda.

The White Queen. (1x02) Musela jsem si najít náhradu za Reign. Je to dobré. Ale nedokázalo to udržet mou pozornost. Zajímá mě, jak to bude dál pokračovat, ale nespěchám na to. 2 epizody.

The Big Bang Theory. (6x15) Pokračovala jsem dále ve sledování. I šestá série mě pořád baví. Myslela jsem, že to bude horší a horší. Ale stále se u toho bavím. 32 epizod.

The Tudors. (1x03) Dálší náhrada za Reign. Ale jo, bavilo mě to. Ale ne tak moc, abych se na to dívala v jednom kuse. Určitě bych časem chtěla v tomto seriálu pokračovat. 3 epizody.

Dracula. (1x02) Nenadchlo mě to. Předpokládám, že se to rozjede. Ale ty dva díly byly pro mě nudné. Nezajímavé. Škoda. 2 epizody.

Once Upon a Time in Wonderland. (1x03) Once Upon a Time jsem nesledovala. Viděla jsem asi tři díly, ale nepamatuju si je. Zkusila jsem toto a první díl mě bavil. Jasně, grafika není nic moc, Wonderland vypadá moc uměle, ale jde o příběh, ne? Bohužel to není seriál, u kterého bych vydržela dlouho. Ve sledování budu určitě pokračovat. 3 epizody.

Sleepy Hollow. (1x04) Chtěla jsem se v tomto seriálu posunout, ale moc jsem tomu nedala. 1 epizoda.

Agent of S.H.I.E.L.D. (1x10) Od pátého dílu mě to pořádně začalo bavit a takřka najednou jsem se podívala na zbylé odvysílané díly. A teď čekám a čekám. 6 epizod.

Witches of East End. (1x02) Moc jsem se neposunula, ale chtěla jsem. Opravdu. 1 epizoda.

True Blood. (6x01) S mužem jsme si pustili šestou sérii a stihli jsme jen jeden díl. Určitě budeme pokračovat. Jen nevím kdy. První díl mě moc nenadchl. Ale u tohohle seriálu je to skoro samozřejmost. Snad se to později rozjede jako v minulých sérií. 1 epizoda.

The Vampire Diaries. (4x03) Ehm. Celé Vánoce jsem to sledovala v kuse. Prvních osm dílů neskutečná nuda. A pak to začalo být zajímavé. A mozek jsem si parádně vymyla. Skončila jsem s ním, protože mě štve Elena. Zase si vybrala toho Nagelovanýho. On je tak nudný! Nezajímavý! Blé. A také mě štve, že pořád zabíjejí ty nejzajímavější postavy a Elena tam pořád straší. A Alaric! Grrrrr. 69 epizod.

Cult. (1x01) Alaric. Teda ten herec, co ho hrál. Chtěla jsem vědět, proč odešel z Vempajr Dajerýs. Nápad je zajímavý. Ale vzhledem k tomu, že to má jen jednu sérii, to asi moc lidí nenadchlo. Tedy provedení toho nápadu. (Alaric by se mohl vrátit zpátky. Nějak. Třeba jako mumie nebo jako zombie, je mi to jedno, ale ať se vrátí.) 1 epizoda.

The Dresden Files. (1x12) Chtěla jsem tento seriál dokoukat. A chci druhou sérii, která samozřejmě není. Ten seriál zas tak úžasný nebyl, ale bavil mě. 1 epizoda.

Sběratelé kostí. (6x17) Tak jsem se ke Sběratelům vrátila. A zatím mě baví. Uvidíme, kam se dostanu, než to opět přestanu sledovat. 24 epizod.

Červený trpaslík. (10x1) Moc jsem toho z desáté série nestihla. Ale v lednu dokoukám, určitě. Prostě... Byl to los! 1 epizoda.

Jak vidíte, seriálů bylo opravdu hodně. Ani nevím, proč mám potřebu rozkoukávat tolik seriálů. 
Celkem zhlednutých epizod za prosinec: 159.

Filmy.

V kině jsem byla jen jednou. 

Sněhurka a jak to bylo dál. Pohádka, kterou jsem sledovala, když jsem byla malá. A mladá. Ráda jsem se na ni podívala po těch letech.

Společenstvo prstenu. Drinking Game!

Dvě věže. Drinking Game!

Hobit. Šmakova dračí poušť. Kino! První díl se mi líbil mnohem víc. Tady nebyly písničky. Ale Martin Freeman byl boží!

Návrat krále. Drinking Game! (Ten víkend byl dost náročný.)

Expendables. Kdysi jsem už viděla. A s maminkou jsme dělaly cukroví.

Předčítač. Kdysi jsem už viděla. A s maminkou jsme stále dělaly cukroví. 

Jsem toho tolik napsala, že se mi to ani nechce po sobě číst.
Mám plány na nějaké články: Nej knihy roku 2013 - nečekaně. A také bych sepsala článek o mých knižních předsevzetích. Moc jich není a stejně je všechny poruším. 
Už se nebudu vykecávat. Mějte se famfárově a hodně čtěte!

2 komentáře:

  1. Mně se tedy druhej Hobit líbil víc než jednička. Ta byla taková rozvleklá, tady to alespoň bylo vyplněno akcí. Ale proti gustu... :)
    Já se naopak ke konci měsíce krásně s knihami rozjel a doufám, že jen tak nepřestanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to byla rychlost. :o)
      Mně se vážně líbil více ten první, i mému muži - nejsem jediná. Jinak ano, akce tam bylo víc, to jo. Ale první mi přišel vtipnější.

      No já trávila čas u Vempajr Dajerýs. Pochop, musela jsem slintat nad Zlým bratrem. Aspoň jednou za čas se potřebuji chovat jako správná pubertální ženská. :o)
      Doma mám velkou kupičku knížek a jsem zvědavá, jestli je stihnu přečíst, než je budu muset vrátit do knihovny. :)

      Vymazat