01.07.15

Bíglovský červen #17

Ten červen utekl nějak rychle. Celkově ten půlrok utekl neskutečnou rychlostí. Dyť byl nedávno leden!
A já vím, že se nad tou rychlostí pozastavuji každý měsíc, ale každý měsíc mě to překvapí. 
Novinky z mého života napíšu velmi stručně.
Nenapsala jsem diplomku a mám na rok přerušené studium. Musím si najít práci, která mě uživí a ještě mi našetří patnáct tisíc korun na semestr. 
Jsem blbá. 
Kdybych totiž nebyla, tak jsem mohla jít v září ke státnicím a mít to z krku.
A vůbec se netěším na psaní motivačních dopisů a na neodpovídání na ně. 

Knihy.

Se čtením to nebylo moc dobré. Chtěla jsem číst, ale kvůli tomu, že jsem měla psát diplomku, jsem si to nechtěla dovolit. Tak jsem nedělala nic, že jo. To je logický, ne?
Takže jsem dočetla jen tři knihy. Z toho jen jednu z mého seznamu Nutně-přečíst-hned-teď. Takže všichni, co mi psali, že ten seznam stejně nedodržím, měli pravdu. Ale stejně ty knížky mám v plánu dočíst. 


Austenland jsem zvládla přečíst během dvou dnů. A to mě to na začátku ani moc nebavilo. Znám film, který je takový miloučký a hloupoučký. Kniha je místy odlišná, ale miloučká a hloupoučká je také, jen ne tolik jako film. Četlo se mi to dobře a dokázalo mě to zabavit. A to se počítá. 191 stran.

Démon z Hex Hall mi doma ležel asi dva tři roky. Kamarádka se mě pořád ptala, jestli už jsem to přečetla. Konečně jsem jí mohla říct, že jo. A mohla jsem jí to také konečně vrátit. Je to pohodové, oddychové čtení. Snadno jsem se do toho začetla. A ten konec! Asi mám tušení, co se tam bude dít, ale teď můžu aspoň doufat, že autorka nebude předvídatelná a udělá něco, co bych čekala, že spíš neudělá. 239 stran.

Ada a myší strašidlo je kniha pro děti. Nečekané, že? Kniha jako artefakt je krásně zpracovaná, to musíte vídět na vlastní oči a osahat si ji. Dále se mi líbily ilustrace, které kreslil sám autor. Bylo to vtipné a chytré. Bavila jsem se. Z děje jsem moc odvázaná nebyla, ale stejně mě bavil. Přečetla jsem to za den (velká písmenka). Jestli máte rádi dětské knihy, podívejte se po Adě. 181 stran.

Ale aspoň nemám moc knih rozečtených!



Girl Online jsem ještě nedočetla. Už i mně tato situace přijde hloupá. Ale já to dočtu. Fakt! 88 stran.

Zato jsem se pustila do Hry o trůny. Během dne se mi podařilo přečíst přes dvě stě stran. Ale pak mé nadšení ze čtení odpadlo a nestihla jsem to dočíst do konce června. Tak třeba v červenci. 305 stran.

Pohádková kniha legend. Ehm, já vím! Já vím! 39 stran. 

Celkem přečtených stran za měsíc červen: 852.

 Seriály.

Já už ani nevím, jak inteligentně okomentovat fakt, že jsem zase rozkoukávala nové seriály. 

Younger (1x12). Dokoukala jsem první sérii a těším se na druhou. 3 epizody.

Young & Hungry (2x10). A teď až do srpna musím čekat, jak druhá série skončí. To je tak nefér! 2 epizody.

The Royals (1x10). Podívala jsem se na desátý díl a chtěla si pustit jedenáctý. A on jedenáctý nebyl a nebude. Musím počkat na druhou sérii. Achjo. 1 epizoda.

Outlander (1x16). Chci druhou sérii! Hned! 4 epizody.

The Big Bang Theory (8x24). Další dokoukaný seriál. A skončilo to... Hmmm. Jak tohle vlastně skončí? 8 epizod.

How to Get Away With Murder (1x15). Dokoukaná první série. A vůbec by mě nenapadlo, že by to bylo tak, jak to bylo. Nevím, jestli tvůrci byli tak šikovní, nebo jsem jen já byla líná přemýšlet. 11 epizod.

Doctor Who (5x09). Jsem se do toho seriálu tak ponořila. A pak mě to zas přestalo bavit. Takže pauzička a pak budu zase pokračovat. 40 epizod.

UnReal (1x04). Letní novinka. Z prostředí výroby reality show - jak si muž vybírá z několika žen. Je docela zajímavé se podívat, jak se taková reality show dělá - jak umí sestříhat normální věc na nějakou zajímavou, všechno překroutí. Ale pořád je ten seriál jen fikce. Hlavní hrdinkou je holka, která komunikuje se soutěžícími - nabádá je k různým věcem, do hlav jim nastrkuje různé myšlenky a doufá, že se pak soutěžící budou nějak chovat. Musí prostě udělat show pro diváky. Musím říct, že mě to docela baví, ale může to být i tím, že mě trochu unavují seriály s fantasy prvky, na které se stejně pořád dívám. 4 epizody.

Sense8 (1x01). No já nevím, zatím k tomu nemůžu nic říct. Ani nevím, jestli se mi bude chtít dívat na pokračování. Také letní novinka. 1 epizoda.

Supergirl (1x01). Je to podzimní novinka, ale pilot je už venku. Musím říct, že mě to vůbec nenadchlo. Přišlo mi to fakt strašné. Ale druhý díl asi zkusím. Třeba se jen pilot nevydařil. 1 epizoda.

Ally McBeal (2x11). Calista Flockhart hraje v Supergirl. A tak nějak jsem si řekla, že bych se mohla podívat na Ally. Některé epizody jsem viděla, když jsem byla mladší. Přišlo mi, že je to fajn seriál. A dnes můžu říct, že je Ally příšerná postava. Zajímají mě akorát ty případy, které jsou neuvěřitelné. Ani by mě nenapadlo žalovat někoho kvůli blbostem. Zajímalo by mě, jestli ty případy jsou ze skutečnosti, nebo si je jen tvůrci vymysleli. 34 epizody.

Dark Matter (1x02). Letní novinka. Z vesmíru. Skupina lidí se probudí na vesmírné lodi a nic si nepamatují. A tak se snaží zjistit, kdo jsou, co tam dělají a jaké je jejich poslání. U tohohle seriálu jsem úplně vypla a nepřemýšlela jsem. A udělala jsem dobře, protože jsem mohla být aspoň trochu překvapená. Muž se na to díval se mnou a překvapen nebyl vůbec. 2 epizody.

Humans (1x01). Letní novinka. S roboty. Z alternativní přítomnosti. Roboti se stávají součástí domácností - když ženy nestíhají uklízet a tak. Někteří roboti jsou prostě roboti a někteří jsou roboti, kteří můžou myslet. Jsem zvědavá na pokračování, vypadalo to zajímavě. 1 epizoda.

The Whispers (1x01). Letní novinka. S mimozemšťany. Mimozemšťani nabádají děti k nepravostem a tím chtějí ovládnout celý svět. Pro mě docela předvídatelné, uvidím, co bude v dalších dílech. 1 epizoda.

Killjoys (1x01). Z vesmíru. Lovci odměn. Bavilo mě to určitě víc než Dark Matter. Chvilkami předvídatelné. Uvidím, co bude dál. Muž z toho nadšen nebyl. 1 epizoda.

Celkem zhlédnutých epizod za měsíc červen: 114.

A příští měsíc se nebudu dívat na tolik seriálů! Nebudu a nebudu! Budu víc číst. A psát motivační dopisy a chodit na pracovní pohovory a začnu se stěhovat pod most. Tak. To je můj plán.
Jaké plány na červenec máte vy?

Mějte se pěkně a hodně čtěte!
 

 

6 komentářů:

  1. Tři přečtené knížky a pohnula jsi s Hrou o trůny to je na tebe dost úspěch. :)
    Mrzí mě to s tou diplomkou. Jestli ti to pomůže, tak jsem taky nebyla letos moc úspěšná v psaní závěrečné školní práce. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsem frajer! :D
      Tak ty jsi na tom mnohem hůř, já jsem aspoň bakalář. :) A vůbec, tohle se nedá srovnávat, já si za svoje problémy můžu sama, ty ne. :)

      Vymazat
  2. Tvoje zhodnocení mě vždycky rozesměje. Bezvadný:)
    Sakra, Outlander... já jsem si říkala, že je tu určitě nějaký seriál, na který se chci podívat, ale nemohla jsem si vzpomenout, který to je... Teď už to vím:)
    To s diplomkou mě mrzí. Já jsem to kdysi zvorala jen natolik, že jsem mohla jít ke státnicím v září... Ale ještě předtím jsem neudělala závěrečnou zkoušku z angliny. Stěhování pod most mě možná taky v dohledné době čeká, tak se tam možná potkáme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? A to jsem se nesnažila být vtipná. Jsem to psala docela dost otráveně. :)
      Že se chceš podívat na Outlander, si psala už minulý měsíc. :)
      Budeme muset najít velký most, aby se nám tam vešly naše knížky! :o)

      Vymazat
    2. Tvoje příspěvky jsou vždycky vtipné:)
      Jak to, že víš, na co se chci podívat a já sama to nevím!?:) Evidentně začínám mít sklerózu:)
      No to jo a pak je budeme muset uchránit, aby si z nich soukmenovci nedělali ohníček:)

      Vymazat
    3. Ooo, to jsem ráda, že si to myslíš. Protože když mám divnou náladu, tak mi to přijde nudné a nezáživné. :)
      No tys říkala v minulém měsíci. Mám to v komentáři! :D
      Jojo, ty bude pálit my, až nám bude zima. :D

      Vymazat