03.10.15

Bíglovské září #20

Tak můj první pracovní měsíc utekl. Nějak se nemůžu rozhodnout, jestli to bylo rychlé, nebo zdlouhavé. Prostě to uteklo. 
Myslela jsem si, že jsem toho moc nestihla, ale zas tak strašné to nebylo. Myslím, že jsem měla horší měsíce, jen jsem se čtení chtěla věnovat mnohem víc, ale nešlo to.
Aspoň se toho čtení nepřejím, no ne?
No ano.

Knihy.

Dokonce se mi podařilo dočíst víc jak jednu knihu. Což je podle mě super, když jsem prvních čtrnáct dní v září nečetla skoro vůbec.


Armagedon ve slevě jsem si vzala na čtení kvůli tomu, že je to paperback. A byl na vrchu mé knižní hromádky, kterou jsem ještě neměla uklizenou ve skříni. (A ještě pořád jsem to neuklidila.) Četla jsem to v době, kdy jsem byla fakt unavená, nevnímala jsem, jak je to psané, vnímala jsem jen děj. Nebylo to nic extra, ale bavila jsem se. Od téhle knížky nečekejte nic úžasného a možná vás bude bavit. Nemusíte u toho přemýšlet. Je to prostě brak, u kterého se i někdy zasmějete. 232 stran.

Šeroprostor byl na mé hromádce hned pod Armagedonem, takže jsem po něm sáhla. Tady už je to horší. Četla jsem to ráno cestou do práce, oči stále ještě trochu zalepené, ale... Tahle knížka je neoroginální. Mému muži stačila jen anotace a už říkal další díla, ve kterých jsou podobné zápletky. Je to koláž ze zápletek a dramat, které jste už někde četli nebo viděli. Ale bavilo mě to číst, nebylo to nijak náročné. Jo, taky mě docela štval ten patos, který tam chvilkami byl. Jsem docela překvapená, že přátelé na goodreads to hodnotili mnohem kladněji než já. Asi jsem nedokázala pochytit tu genialitu, kterou do knihy autorka vložila. 249 stran.

Dočista mrtví jsou pátým díle série Pravá krev. Už pátým! Takže Pravá krev je série, u které mám přečtené nejvíce dílů. Zeměplochu  do toho nebudu počítat, tam jsem na víc jak dvaceti knihách. Dočista mrtvé jsem si vzala na prodloužený víkend, mám to půjčené od kamarádky už asi sto let, tak jsem to chtěla přečíst. A chtěla jsem se prokousat nějakým tím pokračováním. Byla to ale nuda. Přišlo mi, že se tam vůbec nic nedělo. A pak se to všechno vyřešilo na pár stranách. Aspoň tam byl Alcide, ačkoli se choval jako hňup, byla jsem za něho ráda. Hlavně kvůli tomu, že se mi líbí ten herec, který ho hrál v seriálu. Naštěstí se to čte rychle a snadno. V poslední době opravdu nevyhledávám náročnou literaturu. 280 stran.

Rozečtených knih mám fakt málo. Docela se mi daří si vzít jen jednu knihu a tu číst tak dlouho, dokud ji nedočtu.




Netopýr mě nebaví. A je to hardback, takže ho nechci tahat v tašce do práce. Mám ho vypůjčený a už je docela ošoupaný, tak mu nechci víc ubližovat. Jsem, myslím, ve čtvrtině knihy. Asi se do něho pustím nějaký víkend. Ráda bych to dočetla, všichni říkají, že je tahle série super. Tak snad se to zlepší. 47 stran.

Temné hory jsou knihou ze seznamu Nutně-přečíst-hned-teď. Je to asi můj třetí pokus to přečíst. Zároveň je to recenzní výtisk od Fragmentu, který už mám fakt dlouho. Možná proto mi už nechodí nabídky s recenzními výtisky. Čte se to dobře, jen mi to přijde trochu nudnější, než bych u dětských knih čekala. Ale v říjnu to prostě dočtu. Tak! 71 stran.

Celkem přečtených stran za měsíc září: 879.

Seriály.

 

Jsem si myslela, že na seriály nebude čas. Ale ten čas se nějak našel. A taky jsem musela zkoušet nějaké ty novinky, že jo. To bych prostě nebyla já.

Knihovníci (1x10). Dokoukala jsem sérii! Hurá! 6 epizod.

The Knick (1x10). Ha! Další dokoukaná série. A skončilo to zajímavě. Těším se na druhou. 6 epizod.

Blunt Talk (1x01). Novinka. Hm. Ten první díl mě nijak nenadchnul a nemám zatím chuť se dívat na další díly. 1 epizoda.

Awkward (5x04). Už pátá série. Awkward patří mezi seriály, které se snažím sledovat opravdu poctivě, co nejdřív od premiéry. 4 epizody.

Young & Hungry (2x17). Tohle je prostě roztomiloučké. 6 epizod.

Stalker (1x19). Chybí mi už jen poslední díl do konce série/seriálu. Má to zajímavé případy, ale některé díly jsou nuda. 8 epizod.

State of Affairs (1x13). Hurá! Dokoukaný seriál. Ale skončilo to... Víte co, stejně jsem ráda, že to nemá další sérii. 12 epizod.

Faking It (2x14). Ty vztahy se tam tak zamotávají! 4 epizody.

Ground Floor (2x10). No... Hurá! Mám dokoukaný seriál! Fňuk. Mám dokoukaný seriál. 4 epizody.

Dracula (1x10). Další seriál, kterého jsem se zbavila. Juch. 6 epizod.

The Flash (1x04). Malá snaha o dokoukání série. Opravdu malá. 2 epizody.

Suburgatory (1x11). Hledala jsem nějakou dobrou dvacetiminutovku. A našla jsem. Je to sranda. Sice to pro vás nebude nic znamenat, ale i můj muž řekl, že je to dobrý seriál (a to moc často neříká). 11 epizod.

The Big Bang Theory (9x01). Když tam zrovna neřešili vztahy, tak to byl fajn díl. Jenže tam hodně řešili vztahy. 1 epizoda.

Scream Queens (1x02). Novinka. Baví mě to. Je to nadsazené, je to vtipné. Postavy jsou záměrně protivné a příšerné. Je mi ale jasné, že se to nemusí líbit ostatním. 2 epizody.

The Bastard Executioner (1x03). Novinka. Tohle jsem začala sledovat jen kvůli tomu, že tam hraje Bill z True Blood, nechce se mi hledat jméno toho herce. No, moc dobrou postavu tam ale nemá. Trochu mě to nudí, ale chvilkami je to napínavé. A hlavně - otázky, otázky, otázky. Strašně se těším, až hlavní hrdina zjistí, že... Muhahaha. 3 epizody.

Limitless (1x01). Novinka. Je to... Ten díl mě bavil, ale nevím, jestli je to dobré, nebo ne. Nenudila jsem se. Je to u mě trochu rozporuplné. 1 epizoda.

Blindspot (1x01). Novinka. Ten díl mě bavil a zajímá mě, jak to tvůrci vymysleli. Zdá se mi, že je to trochu předvídatelné, ale myslím, že to je právě záměr, takže to možná bude úplně jinak, než si myslím teďka. 1 epizoda.

Arrow (3x04). Další pokus dokoukat tuhle sérii. Jestli to půjde tempem jeden díl za měsíc, tak to nedokoukám nikdy. 1 epizoda.

Celkem zhlédnutých epizod za měsíc září: 79.

To by bylo,
Jsem ráda, že jsem dokoukala pár seriálů. Upřímně, úplně jsem zapomněla, na co jsem se v září dívala.
Snad v říjnu nebudu mít tolik seriálů, protože mě to fakt nebaví psát.
Plán na říjen je jasný: dočíst Temné hory, přečíst Marťana, ať můžeme s mužem do kina, a přečíst další knížku ze seznamu Nutně-přečíst-hned-teď.

Mějte se krásně a hodně čtěte!

 

5 komentářů:

  1. Třetí pokus?! Tak to se fakt divím. Elyonovu zemi jsem jako dítě milovala. Na dovolené v Egyptě jsem přečetla první díl třikrát, jak to bylo super. :D
    Mrzí mě, že se tě Netopýr zatím moc nebaví. :/ Upřímně doufám, že se to zlepší, protože je to podle mě skvělá kniha. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, třetí pokus. Poprvé jsem na to neměla čas, podruhé mě to nebavilo, protože jsem to už četla a nedostala jsem se dál. Potřetí jsem se už dostala dál, tak to snad teďka během týdne dočtu.
      No jak jsem pochopila, tak to nebaví více lidí, ale chci vydržet a nevzdat to, jen to asi bude prostě trochu trvat, než to dočtu. :)

      Vymazat
    2. Tak se třeba pak pustíš i do dalších dílů. Ty jsou ještě lepší! :D
      Ono hodně lidí říká (většina), že Netopýr je nejslabší kniha z celé série. U mě je to moje třetí nejoblíbenější. :) Ale chápu, že Nesbo nemusí sednout každému.

      Vymazat
    3. No uvidím, co z toho ještě bude, jsem teprve v půlce. Ale zatím mě to moc nenadchlo, ale já jsem už prostě moc stará. :o)
      Já právě nejsem moc na detektivky, takže se ani nebudu divit, kdybych to vzdala. :D

      Vymazat
  2. Awkward zbožňujem, škoda že je to posledná séria 8(
    Young and hungry je fakt milé 8D Bola som prekvapená, že obsadili Emily Osment, už dávno som ju nevidela v ničom hrať, ale vždy som ju mala rada 8)
    Faking it je tiež super, zamilovala som si to 8)
    Scream Queens sa aj mne páči 8D taká paródia na PLL.
    Blind spot neviem či začnem kukť, nejak ma to zatiaľ neláka, no mám to v hľadáčiku.

    OdpovědětVymazat