13.12.15

Bíglové v knihovně #2

Tak jsem se zase podívala do knihovny. Jasně, nedávno jsem si tam půjčila Krásnou katastrofu, ale o jedné knize jsem psát nechtěla. A dneska jsem tam dokonce viděla i pokračování, ale to jsem si nevzala. Možná někdy příště, ale spíš ne. I když... Já jsem magor, co čte špatné knihy.


 George R. R. Martin. Potulný rytíř

Potřebuju nějak pohnout s Doháněčkou, tak jsem si v knihovně vzala komiks. To se snad bude číst rychle. Stejnojmennou povídku jsem nečetla, takže nevím, o čem to má být. Nechám se ráda překvapit. Už měsíc pomýšlím na to, že se začtu do druhé Hry o trůny, ale mám pocit, že na tlusté knihy nemám sílu. Třeba mě Potulný rytíř navnadí.

Tahereh Mafi. Jsem rozohněná

Třetí díl série Roztříštění. Když jsem to v té knihovně viděla, neváhala jsem. Tahle série je moje guilty pleasure. Já vím, že nadávám na young adult blbiny, ale tohle mě baví, ani nevím proč. První díl jsem přečetla rychle, druhý mě ze začátku strašně nudil. Tak jsem zvědavá, jak na tom bude ten třetí díl. A co jsem se tak dívala, tak už tam není nic přeškrtnutého. Copak tam Mafi dá zajímavého?

Christie Golden. Arthas: Zrod krále lichů

Není žádným tajemstvím, že mám ráda Arthase. A že můj nejoblíbenější WoW datadisk je právě Wrath of The Lich King. Arthas je můj hrdina. A asi se nebudete divit, když vám řeknu, že Arthase mám na ploše tabletu a i na mobilním telefonu. A jako vyzvánění na sms mám jeho APOCALYPSE! Ale vůbec nejsem šílená fanynka. Na tuhle knížku jsem ale neslyšela moc chvály. Ale je o Arthasovi, tak se mi to snad bude líbit. Jen mám strach, že budu chtít zase hrát wowko - muž teďka zase hraje, zatím odolávám, ale nevím, jak dlouho vydržím.


Morgan Rhodes. Jaro rebelů

Nedávno jsem si na tuhle sérii vzpomněla. Ani nevím proč, ale první díl mě docela bavil. A když Vojta po tomhle v knihovně sáhnul - já si totiž nevšimla, že tam v regálu je, tak jsem mu ji sebrala. Asi si moc nevzpomínám, o čem ten první díl byl. A hlavně, jak to skončilo. Vím, že se to snažilo napodobit Hru o trůny, jen je to pro mládež a je to hloupější. Hlopá kniha pro mládež? Sem s tím! Na složité knihy nemám kapacitu. 


0 komentářů:

Okomentovat