02.01.16

Bíglovská předsevzetí 2016

Moc na předsevzetí nejsem. Vím totiž, že jsem líná cokoli měnit. 
Dávám si jen ta čtecí. Ta mě totiž baví plnit. 
Alespoň někdy.

Než začnu s vyjmenováním svých předsevzetí, podíváme se na nějakou tu roční statistiku.

Nečetla jsem 94 dní. 
Chtěla jsem číst každý den. Alespoň jednu stránku. Bohužel to několikrát nevyšlo. 

Přečetla jsem 80 knih.
Jsou tam započítané i komiksy. A asi jich budu číst víc, ono to totiž jde docela rychle. Že je to číslo takhle velké (pro mě je velké určitě), tak za to můžou dětské knihy, které jsem v lednu četla, protože jsem z nich dělala zkoušku. A dětské říkanky se čtou opravdu dobře.

Přečetla jsem 18 250 stran.
Počítala jsem i ty strany nedočtených knih. Prostě celkově.


Zhlédla jsem 991 epizod.
Těch devět jsem už mohla zvládnout, nemyslíte? Jeden měsíc jsem seriály moc nesledovala a teď nemám tisíc epizod. 

Rozečetla jsem 28 sérií.
Počítám i takové ty dvojdíly, kdy je stejný příběh vyprávěn tím druhým hrdinou. Asi mám opravdu vážný problém s rozečítáním sérií.

Přečetla jsem 16 pokračování v sérii.
Tak tohle je vážně bída. Stydím se. A budu muset s tím něco udělat.

A teď vám sdělím své plány. Ono jich zas tolik není. 

Číst každý den.
Aspoň jednu stranu. Protože když vidím, že jsem tři měsíce nečetla... Jsem klidně mohla přečíst sto knih za rok.

Přečíst tolik knih, kolik budu moct.
Zjistila jsem, že mi vyhovuje, když se nemusím honit za nějakým konkrétním číslem. Na goodreads jsem si dala knihu jednu a už tak mám challenge splněnou.
Zhlédnout 1000 epizod.
Je mi jasné, že kdybych nekoukala na seriály, tak bych toho víc přečetla. Ale někdy se mi chce prostě jen koukat. Ta tisícovka je nadsazená, úplný mega cíl to pro mě není.


A teď přijde to hlavní...

Pokračovat v sériích.
Přemýšlela jsem, jak měřit pokračování v sériích, abych se vyhla určitému počtu. Kdybych si řekla, že musím přečíst třicet pokračování, tak by mě to asi nebavilo. 

Takže jsem vymyslela toto:
Za přečtené pokračování si dám 5 bodů.
Za první díl si dám -10 bodů.
Za dočtenou sérii si dám 10 bodů.

Takhle mě to snad bude bavit. Přijde mi to hravé. 
Cílem je samozřejmě být v kladných číslech. Po prvním lednu jsem na -10, takže to nic jednoduchého nebude.

To by tak bylo vše. 
A jaká předsevzetí jste si dali vy?

Mějte se krásně a hodně čtěte!

2 komentáře:

  1. Já jsem si loni dala předsevzetí nedávat si žádná předsevzetí.
    Letos jsem první leden docela přešla, ani mě nenapadlo si něco předsevzít, takže dobrý :D

    A co za stand-alone knihu, za tu je taky -10 bodů? :D
    A 991 epizod? To jako fakt? To je průměrně 3 za den! Já za rok zhlédnu tak 100... Co se týče seriálů, jsem beznadějná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za stand-alone je 0 bodů, to do toho počítat nebudu, protože jsou neškodné. :D
      Nojo, ale jsou tam taky 20minutový seriály. A když jsem se učila na zkoušky, tak jsem to měla puštěné od rána do večera, takže se to nastřádá. Ale dost pochybuju, že se tenhle rok k takovému číslu přiblížím. :o)

      Vymazat